اینجا زندگی جریان دارد...

متن مرتبط با «کاشکی بیایی» در سایت اینجا زندگی جریان دارد... نوشته شده است

کاشکی بیای

  • نیلوبلاگ

    سلام مهربونای من. الان دوساعت تایم بین دوتا کلاس خالی داریم و من مشغول وب گردی شدم و هم اتاقیام رفتن کلاس همون استادی که عوضش کردم. خب الان ١١روزه که علیرضا رفته و بششششدت دلتنگشم.تقریبا ظرفیتم تکمیل شده ولی قول دادم بی قراری نکنم.هفته پیش که با دوستام رفتیم اطراف دانشگاه گشت و گذار یه لباس دیدم که خیلی ناز بود.بافت نازک(گپ جلو باز با دکمه های ریز) خیلی خوشم اومد.برگشتم علی پرسید چیزی خریدی که براش تعریف کردم لباسو دیدم ولی نخریدم فعلا، که گییییر داد من پول میفرستم بخر و هرچقدم اصرار کردم نه،ولی...

    ادامه مطلب